مطالب متفرقه

اشکان خطیبی از ایران رفت (ناگفته های اشکان خطیبی از مهاجرتش)

مهاجرت اشکان خطیبی از ایران

اشکان خطیبی بازیگران سینما، تلوزیون و تاتر که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می کند. اشکان خطیبی که مهاجرتش را یک تصمیم اشتباه می‌داند، این روزها در فضای مجازی از تجربیات تلخ خود از مهاجرت می‌گوید. مهاجرت اشکان خطیبی باعث شد که زندگی او به کلی تغییر کند و او حالا در شرایطی قرار دارد که هم چیز خود را از دست رفته می‌داند.

اشکان خطیبی متولد تهران و لیسانس تاتر از دانشگاه آزاد را دارد. این بازیگر که تجربیاتی در زمینه خوانندگی، نوازندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، ترجمه و تدریس نیز داشته است.

اشکان خطیبی از ایران رفت

اشکان خطیبی دو بار ازدواج کرده است که هر دو ازدواج به طلاق منجر شد. اولین ازدواج با آشنایی قبلی صورت گرفت که در سال 94 به طلاق منجر شد. ازدواج بعدی او با آناهیتا درگاهی در سال 95 بود که بعد از ازدواج باعث ورود آناهیتا درگاهی به عرصه بازیگری شد، اما این ازدواج نیز با مهاجرت اشکان خطیبی به طلاق منتهی شد. آناهیتا درگاهی همسر محمد پروین، پسر علی پروین بود که دو سال قبل از ازدواج با اشکان خطیبی از او جدا شده بود.

اشکان خطیبی از ایران رفت

اشکان خطیبی متاسفانه به بیماری C-PTSD مبتلا شده است که باعث ایجاد اختلال زیادی در زندگی او شده به شکلی که به گفته خودش توان جسمی و ذهنی کار کردن را ندارد.

اگرچه اشکان خطیبی تلاش کرد تا فعالیت‌های هنری خود را ادامه دهد اما در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از کیفیت کارهای هنری خود بعد از مهاجرت رضایت ندارد. مهاجرت اشکان خطیبی به خارج از کشور اگرچه تصمیمی خود خواسته بود اما مانند اکثر بازیگرانی که مهاجرت کردند، مهاجرت در نهایت به یک ناراضایتی منجر شد در حالی که امکان بازگشت به کشور را نیز ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا