مهاجرتویزای پناهندگی

بهترین کشورها برای پناهندگی کدامند؟ + لیست کشورهای پناهنده پذیر2022

در این مقاله، بهترین کشور ها برای پناهندگی با در نظر گرفتن شرایط کنونی برای پناهندگان، مورد بررسی قرار گرفته است. با اینکه بهترین روش های مهاجرت، هم قانونی و کم ریسک اند، و هم تضمینی برای آینده بهتر و روشن تر، اما در برخی موارد خاص، متقاضی، مجبور به انتخاب مسیر مهاجرت از طریق پناهندگی میشود.

همانطور که میدانیم، پناهندگی از مسیرهای بسیار پر ریسک و پر خطر و همینطور غیرقانونی محسوب میشود. اما با توجه به تجربه که نشان دهنده این است که گاها، اجبار به پناهندگی آخرین گزینه و راه نجات فرد است، قصد بررسی این را داریم که چه کشورهایی را به عنوان بهترین کشور برای پناهندگی می توان برشمرد و همچنین کدام کشورها دیپورت ندارند و کشورهای مبدا امن برای پناهندگان می باشند؟

بیشتر بخوانید: بهترین بهانه برای پناهندگی

مسیر پناهندگی از ابتدا، موردی اجباری است، که آنچنان خود پناهنده تعیین کننده و یا دارای حق اختیار و انتخاب نیست. در این موضوع هر چیزی ممکن است لحظه ای تغییر نماید، از قوانین پناهندگی گرفته تا نحوه سفر و رسیدن به کشور مقصد و تمام شرایط و عواملی که از مسیر تا لحظه پذیرفته شدن پرونده و…

 در واقع تنها موضوعی که میتواند ثابت بماند و روی آن حساب کرد، این است که آن کشور چه شرایطی برای پناهندگان در نظر گرفته  و داشتن چه آیتم هایی است که، آن را به عنوان بهترین کشور برای پناهندگی رسانده است.

به طور کلی، بهترین کشور برای پناهندگی، کشوری است که:

  •  عضو معاهده ژنو بوده، به تمام مفاد این قرارداد عمل می نماید
  •   برای پناهندگان واقعی، میزبان خوبی باشد
  • بعد از پذیرش پناهنده، محل سکونت و امکانات زندگی و رفاهی برای پناهندگان، در حد نرمال فراهم نماید.

 در ادامه مطلب به معرفی این کشورها خواهیم پرداخت و یک لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ساخت نمونه کیس پناهندگی (رایگان)

لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022

با مطالعه این لیست می توانید با کشورهای پناهنده پذیر در سال 2022 میلادی آشنا شوید و اگر متقاضی پناهندگی در کشوری خارجی هسیتد ببینید که در این لیست به عنوان کشور پناهنده پذیر وجود دارد یا نه ؟

برای هر کشور در این لیست ، شرایط پناهندگی و انوع کیس های پناهندگی موجود را به طور کامل در ادامه مطلب توضیح داده ایم . پس تا انتهای مطلب همراه مهاجر مگ باشید

لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022
آلمان
کانادا
انگلستان
سوئد
ترکیه
ایالات متحده
روسیه
کامرون
کشورهای پناهنده پذیر

راحت ترین کشور برای پناهندگی ایرانیان

معمولاً هر کشوری دارای یک سری قوانین خاص خود در برخورد با مهاجران و اتباع خارجی و یا پناهندگان می باشد. در این میان برخی کشورها مثل کانادا مهاجر پذیرتر و پناهنده پذیر هستند. کشورهای توسعه یافته معمولاً تمایلی به پذیرش مهاجر یا پناهنده به کشور خود را ندارند.

اما پناهندگی در کشوری مانند آلمان با دقت و جزئیات بالایی بررسی می شود و بیشتر کیس ها رد می شوند. پناهندگی راه مناسبی برای مهاجرت نیست و می توان از طریق سرمایه گذاری در آلمان به راحتی مهاجرت کنید.

در مورد راحت ترین کشور برای پناهندگی ایرانی ها می توان به ترکیه هم اشاره نمود که پناهندگی در ترکیه معمولاً به این صورت است که ترکیه فقط به طور موقت از پناهندگان حمایت می کند و به دلیل این که پناهندگان از لحاظ اجتماعی جایگاه نامناسبی دارند به کشورهای دیگر هدایت می شوند.

در نتیجه اگر بخواهیم به راحت ترین کشور اروپایی برای پناهندگی ایرانیان اشاره کنیم و یا بگوییم آسان ترین کشورها برای پناهندگی کدام کشورها هستند؟ نمی توان کشورهای مشخصی را در نظر گرفت. در واقع به جای این که به دنبال پناهندگی و راه های غیرقانونی باشید بهتر است از روش های کم هزینه و آسان برای مهاجرت به مقصد مورد نظر خودتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین موسسه مهاجرتی و بهترین وکیل مهاجرت برای ایرانیان

پناهندگی کشور آمریکا

برای مهاجرت به امریکا، راه های بسیاری وجود دارد؛ که پناهندگی نیز از راه های نامناسب و نادرست مهاجرت به این کشور است. افرادی که دارای شرایط واقعی پناهندگی هستند میتوانند در آمریکا :

  • تا 1 سال بعد از ورود خود به این کشور، درخواست پناهندگی خود را اعلام نمایند.
  •  پس از اعلام پناهندگی، نوبت اداره مهاجرت آمریکا خواهد بود، که با بررسی مدارک و ادعاهای ارائه شده، با متقاضی مصاحبه ای حضوری نماید. 
  • در صورتی پذیرش پناهندگی، پناهنده می تواند برای همسر خود و فرزندان زیر 21 سال خود درخواست ورود و اقامت در آمریکا را داشته باشد. 
  • همینطور پناهنده، پس از 1سال از اخذ پناهندگی، شخص میتواند برای اخذ گرین کارت( GREEN CARD) آمریکا اقدام نماید.

نکته مهم اینجاست که چنانچه فرد به کشور خود بازگردد و دولت امریکا مطلع گردد، شخص بازخواست شده و حتی امکان باطل شدن گرین کارت وی وجود دارد. چرا که این عمل شخص، با ادعاهای وی و مصاحبه و مدارک ارائه شده اش متناقض است.

بیشتر بخوانید : پناهندگی به امریکا و ویزای بشردوستانه آمریکا

کشور کانادا

کشور کانادا را به جرات میتوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورها دانست. این کشور سالانه حدود 30 هزار پناهنده جذب می کند. در سالهای اخیر با توجه به افزایش جنگ های خاورمیانه نیز، آمار این تعداد بیشتر هم شده. کشور کانادا به افرادی که در کشور خود، ایمن نیستند و مورد آزار هستند پناهندگی اعطا میکند، که البته این اشخاص دیگر حق بازگشت به کشورشان را نخواهند داشت. پناهندگی در کانادا با برنامه اسکان مجدد که متقاضی خارج از کانادا است و برنامه پناهجو که برای متقاضیان پناهندگی در داخل کانادا است، اتفاق میفتد.

پناهندگی به کانادا امکان پذیر است و این کشور را با اطمینان از بهترین کشورها برای پناهندگی می توان نام برد. پناهندگان این کشور، حق تحصیل و کار و همینطور داشتن مسکن و سرپناه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین کیس پناهندگی در کانادا، شرایط و قوانین پناهندگی

کشور انگلستان

انگلستن نیز در بین بهترین کشورها برای پناهندگی شرایط خوبی دارد. برای پناهندگی این کشور، در بدو ورود به انگلستان، باید درخواست خود را ارائه نمایید، البته در صورتی که واجد شرایط پناهندگی و پناهنده واقعی هستید. لازم به ذکر است که، طبق آخرین قوانین پناهندگی در انگلستان، درخواست پناهندگی شهروندان اتحادیه ی اروپا مورد بررسی قرار نمی گیرد.

افرادی که امکان زندگی با آرامش به دلیل آزار و اذیتهای مختلف در کشور خود ندارند؛ و همینطور افرادی که به دلایل وضعیت اجتماعی و فرهنگی یا سیاسی، همینطور نژادی، دینی، ملیتی، مورد آزار و شکنجه اند، از نظر انگلستان واجد شرایط پناهندگی و پذیرفته هستند.

9شما به عنوان پناهنده در انگلستان 6 ماه زمان اقامت و پناهندگی دارید، که در صورت پذیرش کامل، امکان همراه نمودن خانواده خود را نیز به مدت 5 سال در انگلستان خواهید داشت. پس از گذشت 5 سال، شخص می تواند برای اقامت دائم ارائه درخواست نماید.

بیشتر بخوانید: پناهندگی انگلستان

شرایط سخت پناهندگی کودکان

کشور آلمان

برای مهاجرت به آلمان، در میان مسیرهای قانونی، مسیر پناهندگی نیز امکان پذیر است. کشور آلمان با اینکه دارای جمعیت نسبتا زیادی است، اما جزو بهترین کشورهایی است که پناهنده نیز می پذیرند. میان کشورهای اتحادیه اروپا، آلمان بیشتر پناهنده می پذیرد.این پناهندگان بیشتر از کشورهای ایران، ترکیه، سوریه، عراق و افغانستان هستند. در سال 2020 حدود 1.1 میلیون پناهنده وارد کشور آلمان شده اند.

از مشکلاتی که در پناهندگی آلمان وجود دارد:

  •  کمپهای جمعی نامناسب
  •  وضعیت حقوقی، بهداشتی و روحی نامطلوب پناهندگان
  • پناهندگان تا مشخص نشدن پذیرششان حق و حقوق خاصی ندارند، حتی کار کردن
  •  همینطور پناهندگان در یکی از مراکز پذیرش اولیه، یا  مراکز اقامت جمعی، و یا محل اقامت غیر متمرکز استقرار خواهند یافت. 

پس از درخواست پناهندگی، به پناهندگان گواهینامه اجازه اقامت در کشور آلمان داده شده و این اشخاص امکان استفاده از بیمه های اجتماعی را دارند.  پس از پذیرش پناهندگی، افراد حق برگشت و حتی بازدید از کشور خود را تا 10 سال نخواهند داشت.

انواع کیس پناهندگی در آلمان

کیس و دلایل پناهندگی در آلمان، به چند دسته کلی که در زیر اشاره شده است، منتهی میشود:

  • پناهندگی سیاسی

پناهندگی سیاسی در کشور آلمان، به شرط اثبات بر وجود آزار و اذیت جسمی و روحی برای پناهجو در کشور مبدا، میسر است. صدور حکم نهایی و بررسی پرونده پناهندگان سیاسی، حدود 7 ماه طول می کشد. درصورت مثبت بودن پاسخ پناهندگی، این افراد تمامی حقوق شهروندان- آلمانی، اعم از کار و اشتغال و خدمات اجتماعی برخوردار خواهند بود. البته امکان باطل شدن اجازه پناهندگی موقت و ریجکت شدن در آلمان هست.

  • پناهندگی اجتماعی

با توجه به تعریف پناهندگی اجتماعی، که به خاطر شرایط نابسامان اجتماعی کشور مبدا اتفاق می افتد، پناهندگی اجتماعی برای ایرانیان مقدور نیست و آلمان با این شرایط موافقت نمیکند.

  • پناهندگی مذهبی

در پناهندگی مذهبی، اثبات تغییر دین و در خطر بودن متقاضی از این بابت الزامی است. این پناهندگان حق بازگشت به کشور خود را ندارند؛ چرا که، در این حالت حرف خود را با عملشان نقض کرده اند.

بیشتر بخوانید: پناهندگی در آلمان

پناهندگی کشور استرالیا

پناهندگی در کشور استرالیا، از روشهای پر متقاضی مهاجرت در سالهای اخیر بوده است. این کشور عضو کنوانسیون ژنو است. اما به تازگی کسانی که غیرقانونی یا با پاسپورت نامعتبر ورود پیدا میکنند را بازداشت میکند. بیشترین کیس های پناهندگی در استرالیا ، شامل مواردی همچون جنگ، ناآرامی های مدنی و آزار و اذیت بوده است. 

متقاضیان پناهندگی بین 10-6 ماه برای اعلام درخواست مهلت دارند. مشکلات پناهندگان  استرالیا شامل:

  •  نبود بهداشت 
  • نبود امکانات مناسب 
  • همچنین شرایط زندگی نامناسب است.

 وضعیت کسانی که تا روشن شدن بررسیها مجبورند در کمپهای جمعی بمانند، بسیار نامطلوب است. اما پس از پذیرش پناهندگان، این کشور شرایط مساعدی برای آنها فراهم میکند.

بیشتر بخوانید: پناهندگی استرالیا

مهاجرت پناهندگی

کشور سوئد

کشورهای دیگری نیز هستند که در پناهنده پذیری بسیار فعال و پر رنگ بوده اند. از پناهنده پذیر ترین و سخاوتمندترین کشورها در بحث پناهندگی، کشور زیبای سوئد میباشد. این کشور در پذیرش پناهندگان بسیار فعال عمل میکند.

اما طبق آمار، در سال 2015، با هجوم بسیار زیاد پناهندگان، این کشور به دلیل نداشتن فضای آنچنانی از طریق کنوانسیون‌های بین‌المللی ژنو، سعی در محدود کردن قوانین و حقوق پناهندگان داشته است. البته با این اوصاف هم باز، این کشور جزو مهاجرپذیرترین و پناهنده پذیرترین کشورها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: پناهندگی سوئد

کشور ترکیه

از دیگر کشورهای پناهنده پذیر، که به خصوص در بحث پناهندگی ایرانیان بسیار فعال و همیشه در صحنه بوده است، کشور ترکیه می باشد. 

ترکیه از سال 2010  بیش از هر کشور دیگری پناهنده‌پذیر بوده است. طبق آمار تعداد پناهندگان این کشور به بیش از 4 میلیون نفر رسیده است. با اینکه ترکیه به خودی خود، کشوری پهناور اما پر جمعیت محسوب میشود. در سال 2016، ترکیه با امضای توافق‌نامه‌ای با اتحادیه اروپا، مهاجرت پناهندگان به اروپا را ممنوع شمرد. همین موضوع برای پناهندگانی که به سمت یونان رفته بودند و یا در ترکیه مانده اند، عواقب جدی ای پیش آورد. اما در هر صورت این کشور باز هم در مورد پناهنده پذیری همچنان زبانزد است، و برای بسیاری از افراد و پناهندگان، حکم سکوی پرشی برای رسیدن به اهداف خود از مهاجرت بوده است. 

بیشتر بخوانید: پناهندگی ترکیه

سایر کشورها

در نهایت از مهم‌ترین و بهترین کشورها برای پناهندگی از کشورهای زیر نیز می توان نام برد:

  • آلمان – بیش از 1 میلیون پناهنده 
  • اتیوپی نزدیک به 1 میلیون پناهنده
  • ایالات‌متحده 
  • بنگلادش 
  • کنیا 
  • روسیه 
  • کامرون 

بیشتر بخوانید: بهترین کشورها برای مهاجرت

پناهندگی کودکان آواره

کدام کشورها دیپورت ندارند

نمی توان به طور دقیق در پاسخ به این سوال که کدام کشورها دیپورت ندارند یک یا چند کشور خاص را معرفی نمود بلکه در هر صورت پروسه مهاجرت و پناهندگی به گونه ایست که شما در کشور مقصد مهمان هستید و اگر قوانین و مقررات آن کشور را رعایت نکنید صاحب خانه از شما می خواهد تا کشورش را ترک کنید.

پس در مرحله اول باید قوانین کشور میزبان را به طور کامل رعایت کنید و با فرهنگ آن آشنا باشید. برای مثال اولین دلیل دیپورت شدن در ترکیه برای خارجی ها عدم پرداخت جریمه اقامت غیر قانونی می باشد.

انگلیس و آلمان بیشترین آمار دیپورت را دارند و تقریباً دو چهارم مهاجران خود را دیپورت کرده اند. در واقع آمار زیاد تعداد مهاجران به انگلیس و آلمان و اسپانیا باعث دیپورت زیاد از سمت این کشورها شده است زیرا این ها کشورهایی اند که بیشترین پناهنده خارجی را در خود جای داده است.

پروسه غربالگری در پناهندگی چگونه است؟

درخواست ملاقات با مامور اداره مهاجرت را، غربالگری می گویند. این موضوع پس از تسلیم درخواست پناهندگی امکان پذیر است. در پروسه ی غربالگری، متقاضی پناهندگی باید انگشت نگاری شده و عکس و اثر انگشت خود را ارائه نماید. دولت در روند مصاحبه، نیاز به کسب اطلاعاتی در مورد هویت اصلی پناهنده دارد. د راین مصاحبه از پناهنده سوالات زیادی راجع به اینکه:

  •  چرا کشور خود را ترک کرده؟ 
  • چه مواردی باعث آزار و اذیت او بوده ؟ 
  • به چه دلیل این کشور را برای پناهندگی انتخاب کرده، پرسیده خواهد شد.

پناهنده مصاحبه ی دیگری نیز، پس از پروسه ی غربالگری، با کارمند اداره مهاجرتی خواهد داشت، که باید در این مصاحبه مدارکی همچون موارد زیر را به افسر مصاحبه کننده ارائه نماید.

  •  گذرنامه و اسناد مسافرتی
  • گواهی ثبت نام پلیس 
  • مدارک شناسایی وهویتی

 در صورت عدم آشنایی پناهنده با زبان آن کشور، پناهنده حق درخواست مترجم دارد، که رایگان است.

پس از اتمام پروسه ی غربالگری، به متقاضی پناهندگی کارتی تحت عنوان ARC  داده می شود. این کارت نشان دهنده پناهنده بودن این شخص بوده و در آن ذکر شده که تا اعلام نتایج نهایی پرونده، این شخص حق ماندن در این کشور را دارد. در صورتی که این کارت به پناهنده ارائه نشود، پناهنده باید تا زمان پاسخ از سوی اداره مهاجرت در بازداشت باشد.

بیشتر بخوانید: ارزانترین و کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

سوالات متداول درمورد بهترین کشور برای پناهندگی

بهترین کشور اروپایی برای پناهندگی ایرانیان 2022 کدام است؟

طبق بررسی ها انجام شده بهترین کشور اروپایی برای پناهندگی ایرانیان ، کانادا، استرالیا، سوئیس، آلمان و … می باشد.

کدام کشور پناهنده می پذیرد؟

در لیست بهترین کشورها برای پناهندگی، کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، استرالیا، دانمارک و… پناهنده می پذیرند.

چه کشورهایی در لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 قرار دارند؟

در حال حاضر کشورهای آلمان، کانادا، سوئد، انگلستان و … در لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 هستند.

راحت ترین کشور برای پناهندگی ایرانیان کدام کشور است؟

کشور کانادا جزو کشورهای پناهنده پذیر و مهاجر پذیر با قوانین راحت می باشد.

سخن پایانی مجله مهاجرت 

بهترین کشورها برای پناهندگی از نظر شرایط و پناهنده پذیری در متن بالا مورد بررسی قرار گرفت. با تمام اینها، روش پناهندگی توصیه نمی گردد. چرا که عواقب ناشناس و پر خطر در این مسیر بسیار زیاد است.

هر لحظه هر کشوری نظر و قوانین خود را راجع به پذیرش پناهنده تغییر میدهد. اما برای زمان های اضطراری که پناهندگی آخرین گزینه و راه امید و نجات است. بهترین کشورها برای پناهندگی را مورد بررسی قرار دادیم.

امیدواریم این مبحث پاسخ گوی سوالات شما عزیزان در این راستا بوده باشد. مجله مهاجرت، همواره برای اطلاع رسانی به روز، در باب مهاجرت و اخذ اقامت، آماده به یاری رسانی میباشد.

152 دیدگاه

  1. سلام خوب هستید؟ من ۲۶ سالمه و فارغ التحصیل رشته برق هستم و دوست دارم از طریق پناهندگی از ایران برم اما خواستم بدونم بهترین کشور برای پناهندگی ایرانیان 2021 کدوم کشورها هست؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

      1. ایدی تلگرامم
        end_b
        منم تصمیم به مهاجرت از طریق پناهندگی گرفتم
        پیام بدین تا با همفکری هم بتونیم به نتیجه برسیم

      2. من احتمالا تا یه ماه دیگ اقدام کنم کسی قصد رفتن داشت و به کمک نیاز داشت یا راهشو بلد نبود میتونه باهام تماس بگیره حداقل تا یونان میتونه باهام بیاد
        ایدی تلگرامم@arashr_official

          1. منم میخوام برم باهم هم فکر بشیم بریم جلو .اینیستا پیام بدین ممنون .behnamazarr

          2. سلام من تا 25روز دیگه حرکت میکنم اگر تمایل داشتید بهم خبر بدید در ضمن من پیاده تا آلبانی رفتم امیدوارم شما این کار را نکنید مسیر سخت و راه زن ومامور زیاد داره احتمال دیپورت 90درصد ورحمی ندارن

          3. از راه قانونی اقدام کنید اشتباه نکنید پول پشت سر خودتون خراب نکنید وکیل مناسب برای خودتون بگیرید

        1. سلام دوست عزیز خواستم بدونم مهاجرت کردین اگه مهاجرت کردین میشه یه راهنمایی کنین منو

        1. از راه قانونی اقدام کنید اشتباه نکنید پل پشت سر خودتون خراب نکنید وکیل مناسب برای خودتون بگیرید من شماره وکیل خوب دارم و خودم تا یک ماه دیگه میرم خواستید زنگ بزنید یکی از دوستان صمیمی من هستن و بهترین وکیل تو تهران

    2. سلام من تازه آلمان آمدم اینجا ازم انگشت گرفت خودم بالا سند معرفی کردم میخواستم ناروی برم گرفتن مره اگر قرار باشه دوباره ناروی برم انگشت آلمان بالا بیایه اونجا خودم زیر سند معرفی کنم کدام مشکل پیش میایه برم ??

  2. سلام وقتتون بخیر. من اتباع کشور افغانستان هستم و دانشجوی رشته عمران هستم. حالا میخوام با پناهندگی به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنم. لطفا بهترین کشور برای مهاجرت غیر قانونی رو بهم بگید تا بدون دردسر و بدون هزینه برم.

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  3. سلام از تیم مجله مهاجرت به خاطر اطلاع رسانی ممنونم. خواستم بپرسم کدام کشور برای پناهندگی بهتر است؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  4. با سلام و عرض ادب. ممنونم از تیم مجله مهاجرت بابت سایت خوبشان. من با توجه به موقعیت شغلی و مشکلاتی که در ایران برایم پیش آمده باید با خانوادم از این کشور بریم و تصمیم گرفتم پناهنده کشورهای اروپایی شم. فقط دو تا سوالم داشتم بهترین بهانه برای پناهندگی چیه تا بتونیم راحتتر بریم و کدام کشور اروپایی برای پناهندگی بهتر است؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

      1. سلام avin خانوم من به عنوان یه دوست دوست دارم موفق باشی در کارت من تجربه داشتم و خیلی تو این راه اذیت کشیدم هر کس میگه پیاده یا قاچاقی بری قبول نکنید چون احتمال راه زن زیاده لخت کنن یا بکشن گیر مامورای یونانی بیفتی تا سر حد مرگ میزنن چون من 6سال پیش سرم اومده تو آلبانی

  5. من 17 سالمه و با خانوادم خیلی مشکل دارم چون من نمیخوام مسلمون باشم و بابت این موضوع خانوادم خیلی اذیتمم میکنن. به نظر شما منی که سنم کمه میتونم تنهایی از این کشور فرار کنم؟؟ بهترین کشور برای مهاجرت غیر قانونی کدوم کشووره؟؟ خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  6. با سلام و خسته نباشید. لیست کشورهای پناهنده پذیر در سال 2021 چه کشورهایی بودند؟؟ با پناهندگی میتونیم اقامت کشور موردنظرمون رو بگیریم؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  7. بابت مطلب خوبتون بسیار سپاسگزارم اما با توجه به اینکه ایران با اکثر کشورهای اروپایی و خوب دنیا مشکل داره بهترین کشور برای پناهندگی ایرانیان چه کشورهایی هست؟ اصلا بهترین کشورها برای پناهندگی ما ایرانیان رو به عنوان پناهنده قبول میکنند؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  8. سلام خسته نباشيد ببخشيد يه سوال داشتم من ٢٧ سالمه و مادرم دوساله فوت شده زندگي دشواري با پدرم دارم اون معتاده و ب اجبار ميخواد من كارايي رو بكنم يا با كسي ك نميخوام ازدواج كنم و من واقعا توان ندارم هر جور شده ميخوام از اينجا بزارم برم خواااهش ميكنم راهنماييم كنيد بهترين بهانه براي پناهندگي چيه؟ چه راه حلي داريد ك من از اينجا برم هركشوري باشه فرقي نداره

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

    2. سلام
      فاطمه جان واقعا متاسف و ناراحت شدم از وعض زندگیت
      من هم به دلیل مشکلات با خانواده
      اشنا اوکی کردم میخوام برم
      ترکیه چون عمم و عموم اونجا شهروند اونجان چندساله اقامت گرفتن

  9. سلام وقت بخیر اسم بهترین کمپ های پناهندگی آلمان رو میشه بگید؟؟؟ ماهایی که میخوایم پناهنده شیم خودمون کمپ انتخاب میکنیم یا نه؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

    2. آلمان تو 16 ایالت خود کمپ های پناهندگی مستقر کرده که بهترین کمپ های پناهندگی آلمان نداریم اصلا!! کمپ ها خیلی شرایط سختی دارند و زندگی گروهی است در یک اتاق کوچک با امکانات محدود بهداشتی . حمام و سرویس مشترک!

  10. با سلام و خسته نباشید. کدام کشور پناهنده می پذیرد؟ راستش من خیلی وضعیتم بده و هرکی وضعیت زندگی من و شرایط منو میدونه دلش به حالم میسوزه به خاط همین دنبال کشوری هستم که بدون هیج مشکلی منو بپذیرند و دیگه ایران برنگردم

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  11. سلام داوود محمدی 42 ساله از شهر قزوین هستم و به خاطر کارهای اشتباهی که کردم در حال حاضر شرایط زندگی خوبی در ایران ندارم و اصلا امنیت ندارم. من میخوام از مهاجرت غیرقانونی برم ازتون خواهش میکنم یه کاری کنید من از ایران برم. بهترین کشور اسکاندیناوی برای پناهندگی چه کشوری می باشد؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  12. سلام شبتون بخیر. من یه سوالی داشتم کشورهای پناهنده پذیر جهان چه کشورهایی می باشد؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  13. سلام خسته نباشید. من سن کمی دارم و خیلی تو زندگیم مشکل دارم و دوست دارم به خارج از کشور برم که از آشنایان و اطرافیان دور باشم. کدام کشور پناهنده ایرانی میپذیرد؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  14. سلام
    خسته نباشید
    من فارغ التحصیل رشته عمران هستم و تو ایران هیچ کاری پیدا نمی کنم و زندگی خیلی برام سخت شده. واقعا سخته برای یه پسر که هیچی نداشته باشه دیگه نمیتونم اینجا زندگی کنم . میخوام با ویزای پناهندگی از اینجا برم اما نمیدونم کدوم کشور برم امنیت بیشتری دارم
    ازتون خواهش میکنم کمکم کنید و بگید بهترین کشور برای پناهندگی کدوم کشور هست؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  15. سلام وقتتون بخیر. سوال من اینه که با پناهندگی به ما اقامت دائم داده میشه؟؟ یا مثلا بعد از چند سال ما جزو شهروندای اون کشور میشیم؟ ممنون میشم بگید پناهندگی کدام کشور اسان است ؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  16. سلام من در خواست پناهندگی دارم . من یک افغانی هستم و از کشور افعانستان به ایران فرار کردیم ولی متاسفانه در ایران هم زندگی خوبی ندارم و هیچ مدرک و کار خوبی هم ندارم لطفا مرا کمک کنید ما یک خانواده 5 نفره هستیم و خیلی شرایط بدی داریم. تو رو خدا کشورهای پناهنده پذیر سال 2022 بگید که ما به کدوم کشور مهاجرت کنیم بهتره؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  17. سلام من یه دختر مجرد 27 ساله هستم و تو کشور ایران هیچ امنیتی ندارم و خانواده ام منو از همه چیز محروم کرده اند و الان با دوستم زندگی میکنم. کدام کشور برای پناهندگی بهتر است تا کسی اذیتم نکنه و برای مهاجرت به کشور مورد نظرتون چقدر باید هزینه کنم.
    لطفا کمکم کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  18. سلام. من 27 سالمه و سربازی هم نرفتم چون اصلا دوست ندارم 2 سال عمرم به خاطر سربازی تباه بشه و پول هم ندارم که بتونم 2 سال سربازیمو بخرم. راهی برای پناهندگی وجود داره که بتونم از ایران برم؟؟ کدام کشورها پناهنده ایرانی می پذیرد ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  19. سلام روزتون بخیر
    من تو ایران یکی از فعالان سیاسی هستم و خیلی دوست دارم به کشور آلمان مهاجرت کنم. اما از شما خواهشمندم که شرایط پناهندگی سیاسی در آلمان رو بگید تا من با آگاهی بیشتر پناهنده این کشور شوم

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  20. سلام خسته نباشید
    واقعا ممنونم بابت کمک و اطلاع رسانی خوبتون. یکی از آشناهامون خیلی منو تشویق میکرد که از طریق پناهندگی از ایران برم و دنبال بهترین کشور برای مهاجرت غیر قانونی بودم اما الان با خوندن مطالب سایت شما فهمیدم که این روش اصلا خوب نیست
    خدا خیرتون بده که مسیر درست رو به مردم نشون میدید.
    با تشکر از شما

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  21. سلام . من مطلب شما رو کامل خوندم و بابت توضیحات کاملتون ازتون ممنونم اما من یکی از فامیلامون از طریق پناهندگی رفته و الان داره تو کشور هلند زندگی میکنه. منم میخوام غیرقانونی از ایران برم و همه اتفاقات و مشکلات رو به جون میخرم فقط تو رو خدا جواب منو بدید که کدام کشور پناهنده می گیرد ؟؟؟ من فقط دنبال کشوری هستم که پناهنده می پذیرد
    لطفا کمکم کنید چون تو شرایط بدی هستم

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  22. سلام من اقغانی استم و چند ماهی است آمدیم ایران اما شرایط اینجا خیلی سخت است. از شما میخواهم کمکم کنید و راهی بهم نشون بدید تا از اینجا برم. پناهندگی در کدام کشور راحت است که منو بپذیرند؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  23. سلام وقت بخیر شهر های هر کدوم از کشورهایی که توی لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 آوردین هم میشه مقصد پناهندگی ما باشه دیگه درسته ؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتونید لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 را که در متن قرار داده ایم مطالعه نمایید.

  24. سلام من 25 سالم هست و لیسانس هنر دارم میخام برای پناهندگی اقدام کنم از بین لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 که خودتون معرفی کردید کجارو پیشنهاد میکنید برای من ؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر ترکیه با حدود 3.6میلیون پناهنده، کشوری است که بالاترین میزان پناهنده ها را دارد.

  25. سلام من از کابل امده ام اینجا و نمیدانم پناهندگی در کدام کشور راحت است که بروم اونجا. اگر میتونید به من بگید و مرا راهنمایی کرده که راحت تر پناهندگی مو بگیرم و برم

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  26. سلام ممنون از مطالب مفیدتون و اینکه لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 که توی متن گذاشتید اپدیت میشه و تغییر هم میکنه ؟ چون فکر میکنم کشورهای بیشتری باید توی “لیست کشورهای پناهنده پذیر” باشند

    1. سلام دوست عزیز
      لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 که گذاشتیم فعلا همین موارد است و در صورت تغییرات و اضافه شدن کشور یا حذف کشوری حتما لیست خود را تغییر خواهیم داد .

  27. ممنون از سایت خوبتون و اینکه کشورهای پناهنده پذیر 2022 را معرفی کردید خیلی به من کمک کرد ممنونم

  28. سلام وقت بخیر
    میخاستم بدونم ایا ممکنه کشوری به لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 اضافه بشه؟ یعنی قوانین تغییر کنه و کشورهای بیشتری بیان تو لیست پناهنده پذیرها؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله با تغییر قوانین در بعضی کشورها ممکن است کشورهای جدیدی به لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 افزوده بشن.

  29. میشه بگید چجوری بهترین کشور برای پناهندگی ایرانیان را انتخاب کنیم؟ منو خواهرم میخاستیم پناهنده بشیم و کیس لازم هم اماده کردیم با مدارک و شواهد. اما برای انتخاب کشور نمیدونیم بهترین کشور برای پناهندگی ایرانیان کجاست و چه شرایط دارن برای قبول کردن پناهنده های ایرانی؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  30. بهترین کشور اروپایی برای پناهندگی کجاست؟ من واقعا خیلی تحقیق کردم ولی نمیتونم بهترین کشور اروپایی برای پناهندگی را انتخاب کنم و همش شک و تردید دارم که نکنه پشیمون بشم. باید بر چه اساسی کشور مقصد رو که اروپایی هم باشه انتخاب کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  31. من افغان هستم و برای پناهنده شدن دنبال بهترین کشور برای پناهندگی افغانها 2022 هستم نمیدونم باید چه کار کرد تا من هم بتونم از این ویرانه در بیام و پناهنده بشم واقعا خیلی سخت هست ادامه زندگی در اینجا و من می توانم تمامی کیس های پناهندگی رو با هم یکجا ارائه کنم .

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

      1. سلام .وقت همگی دوستان بخیر.اگر کسی هست که تنهایی نمیخاد مهاجرت کنه رو من حساب کنه .شاید با همفکری هم شرایط بهتری برامون رقم بخوره ?
        mohsen_zr_org

  32. سلام میشه بگین بهترین کشور اسکاندیناوی برای پناهندگی کجاست؟ چون معمولاً کشورهای اسکاندیناوی از لحاظ ساختار و رضایت مردم از زندگی خیلی خوب هستند

    1. سلام دوست عزیز
      کشور فنلاند رتبه اول را از نظر رضایت و کیفیت بالای زندگی در میان کشورهای اسکاندیناوی دارد.

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  33. سلام من مهندسی عمران خوندم و مدرس غواصی هستم و در سازمان کشتیرانی کار می کنم. متولد سال 59 و مجرد هم هستم میخاستم به من بگید پناهندگی در کدام کشور راحت است؟؟؟من میخام هرچه زودتر و با راحت ترین راه پناهنده بشم و از ایران برم

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  34. من یک دوست افغان دارم که دنبال پناهندگی بود و میگفت بهترین کشور برای پناهندگی افغانها 2022 الان کشور کانادا هست فعلا ولی نمیدونم درست میگفت یا نه. فکر کنم کانادا خیلی تسهیلات بیشتری برای افغان ها در نظر گرفته

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  35. سلام من 24 سالم هست و میخام پناهنده بشم تمامی مدارک و کیس هامو آماده کردم فقط دنبال راحت ترین کشور برای پناهندگی هستم که اذیت نکنن و خیلی سخت نگیرن. میشه بگید “راحت ترین کشور برای پناهندگی” کجاست ؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  36. سلام یه سوال ببخشید یعنی الان من بخام پناهنده بشم باید ببینم ایا اون کشور اصلا توی لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 هست یا نه درسته ؟ یعنی ممکنه که یک سری از کشورها اصلا پناهنده نپذیرند پس

  37. من میخام دین خودمو عوض کنم و پناهندگی بگیرم فقط میخاستم بدونم چه کشورهایی پناهنده ایرانی میپذیرند ؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  38. من میخام برای پناهندگی استرالیا اقدام کنم میشه بگید اصلا جزو کشورهای پناهنده پذیر سال 2022 هست یا نه ؟ پروسه اقدام برای پناهندگی استرالیا چطوریه و باید چیکار کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  39. سلام راستش منم خیلی دنبال بهترین کشور برای مهاجرت غیر قانونی بودم و داشتم فریب تبلیغات موسسه های دروغین و میخوردم ولی با خوندن مطالب شما نظرم کاملاً تغییر کردم و الان از راه قانونی و اصولی دنبالش هستم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم.

  40. سلام من دنبال کشور اروم و بی دغدغه برای پناهندگی هستم توی لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 که شما قرار دادین کدوم کشور به نظرتون بهتر از همشون هست برای ادامه زندگی دور از هیاهو و مشکلات سیاسی

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  41. به نظر من بهترین کشور برای پناهندگی در اروپا سوئیس هست واقعا بهشته و از همه لحاظ برای زندگی مناسبه. کاش بتونم یه روز مهاجرت کنم به سوئیس

  42. من لیست کشورهای پناهنده پذیر 2022 چن تا سایت دیگه رو دیدم و خیلی کشورای بیشتری توی لیست بودند که تو لیست شما اینجا نیستند میخاستم ببینم قضیه چیه و کدوم درسته واقعا ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      کشورهایی که پناهنده پذیر هستند به طور قطعی و حتمی ، همگی در لیست آورده شده است.

  43. من دختر 25 ساله افغان هستم و بخاطر طالبان میخام که پناهنده بشم به کشور اروپایی میشه مرا راهنمایی کرده که بهترین کشور برای پناهندگی افغانها 2022 کجا هست و چجوری باید اقدام کنم ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  44. سلام من بالای 35 سال سن دارم و مجرد هستم میخام پناهنده بشم به یه کشور کم هزینه و راحت . البته من تخصص Sr oracle Dba هم دارم میشه بگید راحت ترین کشور برای پناهندگی ایرانیان کدوم کشور هست و چجوری میتونم پناهندگی بگیرم؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد. با توجه به تخصصی که دارید از راه کاری یا تحصیلی اقدام بفرمایید.
      با تشکر از همراهی شما

  45. سلام من میخاستم پناهندگی بگیرم و دنبال راحت ترین کشور برای پناهندگی ایرانی ها بودم که خیلی ها بهم کانادا و پاناما رو پیشنهاد دادند به نظر شما هم این کشورها آسان ترین کشور ها برای پناهندگی ایرانیان هستند؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  46. یکی از دو نفری که توی تصویر معروف از انقلاب 57 از رفتن شاه خوشحال هستند سحر محمدی پناهنده سوئد هست که در سال 61 از ایران رفت و نفر دیگر هم در سال 67 اعدام شد !!!

  47. به نظر شما هنوز هم کانادا راحت ترین کشور برای پناهندگی هست؟؟؟ اگه نه میشه کشوری که راحت میشه پناهندگی گرفت و معرفی کنید شما

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  48. سلام دوستان،
    منم میخوام از طریق پناهندگی به کشور های اروپایی برم اگه هر کسی هست یا دنبال راه بهترین
    و با همفکری هم میتونیم به یه جاهایی بریم
    شماره تماس
    ۰۹۳۷۵۴۶۸۳۶۷

  49. سلام
    منم میخوام از طریق پناهندگی برم ولی چون یه دختر تنها هستم خیلی استرس دارم
    اگه اطلاعی در این زمینه دارین ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام دوست عزیز
      مجله مهاجرت یک سایت اطلاع رسانی در زمینه مهاجرت بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی به هموطنان ارائه نمی دهد.
      با تشکر از همراهی شما

  50. سلام من 34سالمه تا قبل عید باید از ایران خارج بشم تا ترکیه رو قانونی میرم و بعد از اونجا خدا بزرگه برای آلمان و یا هر کمپ در دسترس هر کی می‌تونه همراهم باشه بهم بگه شمارشو بزارن

  51. سلام من ترنس هستم و میخام پناهنده بشم میشه بگین برای ترنس ها کدام کشور پناهنده می پذیرد؟ و یا بهترین کشور برای ترنس ها کدام است؟

    1. سلام دوست عزیز
      کشورهای اروپای غربی مثل سوئد در مورد مهاجرت ترنس ها و جامعه LGBT بسیار استقبال می کنند. کشورهای دیگر هم شامل
      مالتا
      بلژیک
      لوکزامبورگ
      می باشند که تساوی حقوق ترنس ها را رعایت می کنند.

  52. سلام
    منم میخوام از طریق پناهندگی به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت کنم لطفا اگه کسی به هر طریقی رفته به من کمک کنه و بگه کدوم کشور برای پناهندگی بهتره لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا