اخبار

بازگشت چکامه چمن ماه به ایران بعد از سالها دوری

چکامه چمن ماه که سالها پیش در رویای بازیگری در شبکه‌های خارجی از ایران رفت، برای سالها در ترکیه اقامت داشت. این بازیگر البته در سریال‌هایی نیز ظاهر شد که کیفیت مطلوبی نداشتند. چکامه چمن ماه با نشر پستی در اینستاگرام خود خبر بازگشت خود به ایران را داد و در پاسح به سوال یکی از کاربران نیز خبر را تایید کرد. این بازیگر 44 ساله اعلام نکرده است که آیا قصد ماندن همیشگی در ایران را دارد یا خیر.

این پست که حضور او را در یکی از فروشگاه‌های کتاب نشان می‌دهد با عنوان “بعد از ده سال” منتشر شده است. او در جواب یکی از کاربران که سوال کرده بود. تهرانی؟ پاسخ مثبت داد.

بازگشت چکامه چمن ماه به ایران

چکامه چمن ماه در سال 1359 در شیراز به دنیا آمد. او بازیگری را با نقش در فیلم “بودن یا نبودن” کیارش عیاری شروع کرد. بعد از سالها بازی در فیلم و سریال، چکامه چمن ماه به دعوت شبکه جم برای بازی به ترکیه رفت.

چکامه چمن ماه بازیگری را از سن کم و در 18 سالگی شروع کرد. او بعد از سالها بازیگری در ایران در دوره‌ای که با کم کاری روبرو شد تصمیم گرفت که پیشنهاد بازی در شبکه جم را بپذیرد و همراه با رابعه اسکویی و چند بازیگر دیگر مشغول به فعالیت در شبکه جم در کشور ترکیه شدند.

در طی این مدت چکامه چمن ماه فعالیت‌های دیگری مانند کارگردانی را نیز در این شبکه تجربه کرد.

چکامه چمن ماه به ایران بازگشت

فیلم شناسی چکامه چمن ماه: (1393-1377)

آن آواز غمناک، اعترافات ذهن خطرناک من، گهواره ‌ای برای مادر، خیابان یک ‌طرفه، گیرنده،  پایان‌ نامه، حریم، دوشیزه باران، محافظ، ازدواج صورتی، سایه ‌ها، شکلات، صبحانه ‌ای برای دو نفر، جایی دیگر، بانوی کوچک، سهراب، شهر زنان، بودن یا نبودن

سریال‌ های چکامه چمن ماه: (1394-1391)

آسمان من، ستاره‌ های سربی، راز شیوا، پرواز در حباب، تله فیلم خاطرات فردا، تله فیلم فرجام، جاده قدیم

سریال های شبکه جم چکامه چمن ماه:

سریال پیاده‌ روهای خالی، سریال ماگنولیا، سریال آبی عشق، فیلم اتوپیا، فیلم ترنج

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا