اخبار

مهاجرت سیامک انصاری به دانمارک | شایعه یا واقعیت؟

آیا واقعا سیامک انصاری از ایران رفته؟ سیامک انصاری بازیگر که بیشتر با بازی در سریال‌های مهران مدیری شناخته می‌شود، این روزها با عنوان “مهاجرت سیامک انصاری” تیتر اخبار قرار گرفته است و در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده است. احسان علیخانی در برنامه جوکر اعلام کرد که در سری قبل برنامه جوکر با احسان علیخانی دعوای لفظی بدی داشته و در ادامه از مهاجرت سیامک انصاری به کوپنهاگ دانمارک خبر داد.

این خبر باعث تعجب مهمانان برنامه شد اما در ادامه به ورود سیامک انصاری به صحنه، مهمانان متوجه شایعه بودن این خبر شدند. اگرچه سیامک انصاری در برنامه اعلام کرد که سالها قبل و در هنگام ساخت سریال “پاورچین” قصد مهاجرت همیشگی از ایران را داشته است اما تماسی برای دعوت به همکاری از این سریال باعث شد که او نظر خود را تغییر دهد و در ایران ماندگار شود. در واقع مجموعه سریال‌های مهران مدیری مانند نقطه چین و پاورچین باعث ماندن در سیامک انصاری شد زیرا او بعد از فوت برادر خود تصمیم جدی برای رفتن از ایران را گرفته بود.

مهاجرت سیامک انصاری به دانمارک

سیامک انصاری در سال 1391 با طناز هادیان ازدواج کرد. این ازدواج از طریق آشنایی خانوادگی صورت گرفت اما بعد از 6 سال و در سال 1397 به طلاق انجامید. سیامک انصاری در کنار بازیگری سالهای زیادی است که به دلیل علاقه زیاد صورت حرفه‌ای به نوازندگی پیانو می‌پردازد.

علاوه بر بازیگرانی مانند جواد رضویان که از همکاران او در مجموعه سریال‌های مهران مدیری بودند، این بازیگر ارتباط دوستانه‌ای با پیمان معادی و به خصوص علیرضا عصار دارد زیرا در دوران تحصیل همکلاسی بودند. سیامک انصاری با رد شایعه مهاجرت خود، نشان داد تمایلی ندارد به دسته بازیگرانی که مهاجرت کردند، بپیوندد.

سیامک انصاری در زمینه تاتر و فعالیت‌های پشت صحنه نیز فعالیت‌هایی در رزومه کاری خود دارد. مهم‌ترین فعالیت‌های سیامک انصاری در مقام بازیگر نقش‌های زیر هستند:

فیلم: سفر به چرابه، نسل سوخته، دعوت، مربای شیرین، بی پولی

سریال: روزگار جوانی، هتل، پاورچین، کارآگاه شمسی و مادام، نقطه چین، شبهای برره، مرد هزار چهره، قهوه تلخ

تئاتر: ویولت، آمدیم نبودید رفتیم، هیچکس همه داستانها را به خاطر نمی آورد

سیامک انصاری در دانمارک

سیامک انصاری: به قصد تفریح سفر رفته ام. اما مهاجرت هرگز.

استوری و عکس منتشر شده از سیامک انصاری در خارج از کشور

سیامک انصاری در دانمارک خارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا