اخبار

عکس‌ نفیسه روشن در ترکیه

عکس نفیسه روش در ترکیه

نفیسه روشن بازیگر، متولد اردیبهشت ۱۳۶۱ به تازگی سفری را به کشور ترکیه داشته و عکس‌هایی را به همراه مادر خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. نفیسه روشن کمی قبل از آن نیز سفری به دبی داشت که عکس‌های آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

نفیسه روشن ترکیه

این بازیگر که بیشتر در مجموعه‌های تلوزیوتی تاکنون فعالیت داشته تا در سینما. شروع فعالیت بازیگری او با سریال روزهای بیادماندنی در سال 1382 بود. اما نفیسه روشن بعد از بازی در سریال اغما که در ماه رمضان در سال 1386 از تلوزیون بخش شد به معروفیت بیشتری رسید. هم بازی او در این سریال مرحوم امین تارخ و لعیا زنگنه بودند. معروف‌ترین کار او در سال‌های اخیر بازی در سریال مانکن در کنار مریلا زارعی و محمد رضا فروتن بوده است.

نفیسه روشن با مادرش در ترکیه

تبلیغات نفیسه روشن در ترکیه

او به تازگی در یکی از تبلیغات املاک در کشور ترکیه همراه با یکی از مشاورین ملک ترکیه جهت ترغیب به سرمایه گذاری و خرید ملک دیده شده است.

عکس نفیسه روش در ترکیه

نفیسه روشن با خانواده

از مهم‌ترین فعالیت‌های نفیسه روشن به عنوان بازیگر در طول دوران بازیگری می‌توان به زمانی برای عاشقی، اغما، کلانتر، او یک فرشته بود، مردان کوچک، کمکم کن اشاره کرد.

نفسه روشن برخلاف شایعات مهاجرت دائمی به کشور ترکیه یا دبی نداشته و تنها برای اقامت توریستی و کاری مدتی را در این کشورها گذرانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا