اخبار

مهاجرت مونا فرجاد {تکذیب شد} مارال فرجاد مهاجرت کرده!!

در دنیای پرتلاطم و گاهی اوقات گیج کننده رسانه‌ها، شباهت‌های خانوادگی گاه به سوءتفاهم‌های بزرگ منجر می‌شوند. اخیراً، یک مورد از این دست در میان دو خواهر بازیگر معروف، مونا و مارال فرجاد، رخ داده است. با انتشار یک استوری در فضای مجازی، خبری غلط ولی پرسروصدا در میان طرفداران و رسانه‌ها پیچید: ادعای مهاجرت مونا فرجاد.

مونا یا مارال؟ کدام یک از این دو خواهر راهی غربت شدند؟

در حقیقت، مارال فرجاد، متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران و شناخته شده به عنوان یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواهر کمتر شناخته شده‌ای در بین این دو است. او با انتشار یک استوری در شبکه‌های اجتماعی، خبر از تصمیم خود برای مهاجرت داد. اما به دلیل شباهت چهره و نزدیک بودن اسم‌های این دو خواهر، بسیاری این خبر را به اشتباه به نام خواهر بزرگترش، مونا فرجاد، نسبت دادند.

مونا فرجاد، متولد بیست و پنجم فروردین ۱۳۶۳ در تهران، یکی از چهره‌های شناخته شده و محبوب در عرصه بازیگری است.

با توجه به محبوبیت بیشتر مونا فرجاد در میان طرفداران سینما و تلویزیون، این خبر به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست شد و برخی از منابع خبری، بدون بررسی دقیق، این اشتباه را تکرار کردند. اما به سرعت مشخص شد که در واقع، مارال فرجاد بوده که تصمیم به ترک ایران گرفته است.

اشتباه خبر مهاجرت مارال فرجاد و مونا فرجاد

در نهایت، این سوءتفاهم به زودی تصحیح شد و مونا فرجاد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد که او در ایران مانده و هیچ برنامه‌ای برای مهاجرت ندارد. این در حالی است که مارال فرجاد، خواهر او، در مسیری جدید قدم گذاشته و تصمیم به شروع فصل تازه‌ای از زندگی خود در خارج از کشور گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا