مطالب متفرقه

ریحانه پارسا در ترکیه و حواشی شغل جدیدش

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

ریحانه پارسا بازیگر جوان متولد 1377 پس از حاشیه‌های زیادی که در ایران برای خود ایجاد کرد، مجبور به مهاجرت به ترکیه شد، ریحانه پارسا در ترکیه این روزها زندگی آرامی را سپری می‌کند.

ریحانه پارسا دیپلمه نمایش از هنرستان تئاتر است و زمانی که تنها 20 سال داشت با بازی در “سریال پدر” وارد عرصه بازیگری شد. اگرچه بعد از بازی در این سریال و شناخته شدن، پیشنهادهایی برای بازی در فیلم و سریال نیز دریافت کرد اما به تدریج با ایجاد حاشیه برای خود باعث ممنوع الکاری خود گردید. در حال حاضر ریحانه پارسا در ترکیه زندگی می‌کند و از سال 1399 به ترکیه مهاجرت کرد.

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

ریحانه پارسا در ترکیه

شغل جدید ریحانه پارسا در ترکیه

شغل جدید ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه ساز ایرانی  بار دیگر توجه ها را به خود جلب کرد. این بازیگر بعد از مهاجرت و چند سال زندگی در ترکیه امروز با شغل جدید خود بسیار خبرساز شده است. ریحانه اجرا و تهیه کنندگی یک مسابقه رئالیتی-شو اینترنتی را بر عهده گرفته است. 

این مسابقه رئالیتی-شو راندوو نام دارد و یک برنامه با موضوع اجتماعی است که به بررسی رابطه های مردم در جامعه های امروزی می پردازد. این مسابقه فصل های متفاوتی دارد ولی در این فصل شرکت کنندگان افراد دهه شصتی هستند. که به صورت گفتگو محور خود را به چالش میکشند. 

این برنامه در سال 1403 در استانبول تولید شده و در فصل های بعدی این برنامه شرکت کنندگان ایران مقیم کشورهای دیگر هم شرکت خواهند کرد. این برنامه هر جمعه ساعت 7 شب به وقت ایران در چنل یوتیوب آلارا اینترتینمنت ( Alara Entertainment) پخش میشود.


مجله مهاجرت

پایگاه اطلاع رسانی بروزترین اطلاعات مهاجرت به دیگر کشورها


ازدواج ریحانه پارسا

یکی از حاشیه‌های که او قبل از خروج از ایران ایجاد کرد، ازدواج او با یکی از بازیگران تئاتر به نام مهدی کوشکی بود که به دلیل اختلاف سنی 18 سال و چند ازدواج قبلی این فرد، سر و صدای زیادی ایجاد کرد. ریحانه پارسا بعد از خروج از کشور اعلام کرد که ازدواجی در کار نبوده است و اشتباه کرده است که بدون ازدواج رسمی این خبر را به این شکل اعلام کرده است.

این بازیگر بعد از خروح از ایران به صورت مستقیم اطلاعاتی از زندگی شخصی خود بیان نکرد. اما عکس‌های او با افرادی شایعه ازدواج او را در فضای مجازی منتشر کرد که ریحانه پارسا تاکنون نظری درباره آنها اعلام نکرده است. در حال حاضر ریحانه با فردی به نام میلاد خدایی رابطه دارد و عکس‌های زیادی از آنها در فضای مجازی منتشر شده است.

ریحانه پارسا در ترکیه

فعالیت ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند و فعالیت‌هایی در زمینه فیلمسازی و بازیگری تئاتر نیز در ترکیه داشته است. ریحانه در زمان حضور در ایران فعالیت هایی در زمینه کارگردانی نیز داشت و به تازگی فیلمی به نام  «زمان یک ماهی» را به اتمام رسانده است.

ریحانه پارسا الان کجاست

ریحانه روش‌‌های زیادی مانند بلاگری، تبلیغات و درآمد از یوتیوب را برای هزینه‌های خود در ترکیه در پیش گرفت. اما بعد از آشنایی با همسر خود به صورت جدی تصمیم به کارگردانی فیلم و تیزرهای تبلیغاتی گرفت.

این بازیگر همچنین به تازگی عکس‌هایی از پدر و مادر جوان خود نیز در ترکیه منتشر کرده است و نشان می‌دهد که او در حال حاضر از حضور خانواده در کنار خود بسیار خوشحال است.

ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه این روزها علاوه بر فعالیت در زمینه مورد علاقه خود یعنی بازیگران و کارگردانی و مدلینگ،  به ورزش، رقص و مطالعه نیز علاقه پیدا کرده است. او در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از سبک زندگی خود نشان می‌دهد که حاکی از این است که او در انتخاب‌های خود تجدید نظر کرده است. وی در ترکیه در زمینه تئاتر نیز فعال است. نمایش “خاطرات زنان از مهاجرت” با همکاری او به روی صحنه رفته است.

ریحانه پارسا در خارج (ترکیه)

2 دیدگاه

  1. انگار دختره خوبی شده و داره به راه راست هدایت می‌شه. باید دیگه یاد بگیره دست از حاشیه درست کردن برای خودش برداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا