اخبار

مهاجرت ویشکا آسایش بازیگر نقش قطام

ویشکا آسایش متولد 1351 که با بازی در نقش قطام در سریال امام علی در سن 19 سالگی به شهرت رسید، این روزها کشور فرانسه را برای ادامه زندگی به همراه خانواده انتخاب کرده است. ویشکا آسایش خواهرزاده مازیار پراو فیلمساز ایرانی است. مهاجرت ویشکا آسایش نشان می‌دهد که او دیگر قصد بازگشت به کشور و ادامه فعالیت‌ هنری خود را ندارد.

ویشکا آسایش مهاجرت کرد

ویشکا آسایش بعد از بازی در سریال امام علی برای ادامه تحصیل در رشته طراحی لباس به انگلیس می‌رود و بعد از اتمام تحصیلات به ایران باز می‌گردد و فعالیت خود را با بازی در فیلم ساحره ادامه می‌دهد. مهم‌ترین فعالیت‌های او به عنوان بازیگر در این سالها‌ ورود آقایان ممنوع، سریال دراکولا، شیرین، برف روی کاج‌ها، ما همه با هم هستیم و نهنگ عنبر، مارموز، 50 کیلو آلبالو، سیزده، نگهبان شب و گورکن اشاره کرد.

ویشکا آسایش در مدت بازیگری جوایزی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ورود آقایان ممنوع و جایزه بهترین بازیگر زن جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ریورساید آمریکا” برای فیلم گورکن را از آن خود کرد.

ویشکا آسایش بعد از 32 سال فعالیت بازیگری به کار خود در این حرفه پایان دارد و در حال حاضر به همراه همسر خود مازیار قبادی و فرزندش گیو کشور فرانسه را برای ادامه زندگی انتخاب کرده است. این بازیگر در طول دوران فعالیت خود در زمینه طراحی لباس و بازیگری تاتر نیز فعال بوده است و برخی از تاترهای او مانند می سی سی پی نشسته می میرد به فروش خوبی دست پیدا کردند. مهم‌ترین کار او به عنوان طراح لباس سریال معصومیت از دست رفته به کارگردانی داود میرباقری است.

مهاجرت ویشکا آسایش به فرانسه باعث دور شدن او از فضای هنری سینما خواهد شد. این باریگر که در کارنامه بازیگری خود نقش‌های طنز و جدی بسیاری را به خوبی ایفا کرده است در حال حاضر به دور از هیاهو به همراه همسر و پسرش گیو در فرانسه زندگی خود را ادامه می‌دهد.

ویشکا آسایش مهاجرت به فرانسه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا