مهاجرتویزای ازدواج

ویزای ازدواج نیوزلند، شرایط ازدواج صوری در نیوزلند

اخذ ویزای ازدواج یکی از آسانترین روشهای مهاجرت به نیوزلند می باشد. سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند زیرا کشور نیوزلند جزو یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار در بین مهاجران است. شما جهت اخذ ویزای ازدواج و اخذ اقامت نیوزلند باید با یک شخصی که اقامت و تابعیت نیوزلند داشته است ازدواج کنید.

از سوی دیگر ازدواج شما باید به صورت رسمی و قانونی باشد. اخذ اقامت دائم نیوزلند از ویزای ازدواج جزو یکی از آسانترین و راحت ترین روش مهاجرتی است. جهت اخذ ویزای ازدواج باید از یک سری شرایط و قوانین خاصی برخوردار باشید. در صورتی که ازدواج شما واقعی و رسمی باشد و رابطتان را به دولت اثبات کنید می توانید به راحتی اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید.

بهتر است بدانید با ازدواج صوری نمی توانید اقامت و تابعیت این کشور را دریافت کنید زیرا دولت نیوزلند رابطه و اسناد و مدارک شما و همسرتان را بررسی می کند. ابتدا به شما اقامت 1 ساله ارائه میشود و در صورت داشتن رابطه مداوم با همسرتان اقامت شما به مدت 2 سال دیگر هم تمدید خواهد شد. شما بعد از گذشت 3 سال می توانید اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید.

در ادامه می خواهیم به بررسی ویزای ازدواج، شرایط و قوانین اخذ ویزا، ازدواج صوری، مدارک لازم، مزایای اخذ ویزا و … بپردازیم.

شرایط و قوانین اخذ ویزا

شما جهت اخذ ویزای ازدواج نیوزلند باید از یکسری شرایط و قوانین برخوردار باشید تا بتوانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. برای ازدواج باید سن بالای 18 سال داشته باشید. شما باید با یک فردی که اقامت و تابعیت کشور نیوزلند را اخذ کرده است ازدواج کنید. از سوی دیگر همسر شما باید دارای شرایط مالی خوبی باشد تا بتواند هزینه های زندگی را بپردازد.

ازدواج شما باید به صورت رسمی و قانونی باشد و باید با ارائه یک سری مدارک به کشور نیوزلند ثابت کنید که رابطه بین شما و همسرتان قانونی و واقعی است. بهتر است بدانید شما از قبل نباید متاهل باشید زیرا این کشور از قانون تک همسری حمایت میکند.

در صورت رسمی و واقعی بودن رابطتان می توانید بعد از گذشت 3 الی 5 سال اقامت دائم نیوزلند را دریافت کنید. با اخذ اقامت دائم می توانید در کشور نیوزلند مشغول به کار و تحصیل شوید. شما نباید دارای سابقه کیفری باشید و همینطور باید از سلامتی کامل برخوردار باشید و گواهی سلامت به دولت نیوزلند ارائه دهید.

بهتر است بدانید شما نمی توانید با اقوام نزدیک خود مانند عمو، خاله، نوه، دایی و … ازدواج نمایید. قبل از اینکه درخواست اخذ ویزا دهید باید همسرتان را ملاقات کنید و با هم در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز

شما جهت اخذ اقامت کشور نیوزلند باید با ارائه یک سری مدارک رسمی بودن رابطتان را به دولت نیوزلند اثبات کنید. جهت اخذ ویزا ازدواج باید یک سری مدارک را جمع آوری کنید. سپس باید این مدارک را ترجمه کنید و به سفارت کشور نیوزلند تحویل دهید.

این مدارک عبارتند از:

  1. پاسپورت معتبر
  2. شناسنامه و کارت ملی
  3. سند ازدواج
  4. گواهی عدم سوء پیشینه
  5. مدارک و اسناد جهت اثبات ازدواج رسمی( عکس، فیلم، حساب مشترک و …)
  6. عکس
  7. گواهی تمکن مالی (فیش حقوقی)
  8. تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا
  9. مدرک زبان
  10. مدارک و سابقه کاری همسر
  11. حساب بانکی
  12. گواهی پزشکی
  13. بیمه
  14. گواهی طلاق یا فوت( در صورت داشتن رابطه در گذشته)

هزینه زندگی

یکی از مسائل مهم برای تمامی افرادی که قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را دارند مسئله هزینه ها میباشد. البته لازم به ذکر است بدانید که نمیتوان هزینه دقیقی برای زندگی در نیوزلند بیان کرد زیرا با توجه به شهرهای نیوزلند، کیفیت زندگی، هزینه هر فرد، تعداد اعضای خانواده و … هزینه زندگی هر خانواده متفاوت می باشد.

بهتر است بدانید که هزینه زندگی در نیوزلند نسبت به یکسری کشورها گران می باشد. اما به طور میانگین هزینه زندگی در این کشور بین 1/000 تا 14/000 دلار است. البته علاوه بر هزینه زندگی در آنجا باید هزینه اخذ ویزا، هزینه اقامت، هزینه وکیل، هزینه ترجمه مدارک و … را هم بپردازید.

مزایای اخذ ویزا

اخذ ویزای ازدواج و زندگی در نیوزلند از مزیت های فراوانی تشکیل شده است. مزایای کشور نیوزلند عبارتند از: کیفیت زندگی بالا، رفاه اجتماعی، اقتصاد پویا، امکانات عالی و … . یکی دیگر از مزیت های اخذ ویزای ازدواج این است که این روش مهاجرتی بسیار راحت و آسان جهت اخذ اقامت دائم نیوزلند می باشد.

با اخذ ویزای ازدواج، موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند می شوید. شما با اخذ ویزای ازدواج و اخذ اقامت دائم نیوزلند میتوانید مشغول به کار و تحصیل شوید. با اخذ اقامت دائم از حقوق شهروندان این کشور بهره مند می شوید. 

ازدواج صوری

کشور نیوزلند بسیار بر سر ویزای ازدواج حساس است و پروسه بررسی مدارک و درخواست افراد ممکن است طولانی شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم جهت اخذ اقامت و تابعیت باید رابطه شما و همسرتان رسمی و قانونی باشد. با ازدواج صوری موفق به اخذ اقامت دائم نیوزلند نمی شوید.

شما باید با ارائه یک سری مدارک مانند: حساب بانکی مشترک، عکس دو نفره، زندگی مشترک، سند ازدواج، داشتن فرزند و … رابطه قانونی خودتان را به دولت نیوزلند ثابت کنید. پس اگر شما قصد این را دارید که از طریق ازدواج صوری وارد این کشور شوید بهتر است بدانید اخذ اقامت از این طریق امکان پذیر نمی باشد زیرا دولت نیوزلند رابطه شما را بررسی می کند.

شرایط اخذ اقامت

شما جهت اخذ اقامت نیوزلند باید با یک شخص نیوزلندی که اقامت و تابعیت این کشور را دارد ازدواج کنید. در ابتدا باید به مدت 12 ماه با همدیگه یک زندگی مشترک داشته باشید. ازدواج شما و همسرتان باید به صورت رسمی و قانونی باشد. باید با ارائه مدارکی مانند عکس دو نفره، حساب بانکی مشترک، فرزند و … رابطه خود و همسرتان را به دولت نیوزلند ثابت کنید.

در صورتی که به دولت نیوزلند ثابت شود که رابطه شما صوری نیست بعد از گذشت 3 الی 5 سال می توانید اقامت دائم نیوزلند را دریافت کنید. بهتر است بدانید بعد از گذشت 6 سال میتوانید پاسپورت نیوزلند را اخذ کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کشور نیوزلند

سخن پایانی مجله مهاجرت

با توجه به مطالب بالا نتیجه میگیریم ویزای ازدواج نیوزلند یکی از آسانترین روش جهت اخذ اقامت دائم نیوزلند است. شما باید با یک شخصی که اقامت و تابعیت کشور نیوزلند را داشته است ازدواج کنید. یکی از شرایط مهم جهت ازدواج این است که باید سن 18 سال به بالا را داشته باشید.

رابطه شما و همسرتان باید قانونی و رسمی باشد تا موفق به اخذ اقامت دائم شوید. با ارائه یکسری مدارک و اسناد باید رابطه واقعی خود را به دولت ثابت کنید. بهتر است بدایند با ازدواج صوری نمیتوایند اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید زیرا دولت این کشور بسیار بر سر این موضوع حساس است و رابطه شما را برسی میکنند. در صورت داشتن رابطه مداوم و واقعی میتوانید بعد از گذشت 3 الی 5 سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا