مهاجرتویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری نیوزلند، شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند

ویزای سرمایه گذاری یکی دیگر از روشهای مهاجرت به نیوزلند میباشد. کشور نیوزلند یکی از کشورهای مهاجرپذیر و محبوب در بین مهاجران است. نیوزلند دارای اقتصاد پیشرفته و پویایی میباشد که اقتصاد این کشور را به عنوان اقتصاد برتر دنیا می شناسند. به همین دلیل سالانه افراد زیادی جهت سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند.

بهتر است بدانید نیوزلند برای سرمایه گذاری کشوری مناسب و خوبی می باشد. کیفیت زندگی در نیوزلند بسیار بالاست. با سرمایه گذاری در این کشور از امکانات و حقوق شهروندان برخوردار می شوید. این کشور در شاخص توسعه انسانی امتیازات و رتبه های خوبی را کسب کرده است.

سرمایه گذاری در نیوزلند از انواع مختلفی برخوردار است. شما با توجه به شرایطی که دارید می توانید یکی از روشهای سرمایه گذاری جهت مهاجرت به نیوزلند را انتخاب کنید. در ادامه می خواهیم به بررسی ویزای سرمایه گذاری نیوزلند، شرایط و قوانین اخذ ویزا، مزایا و معایب ویزا، مدارک مورد نیاز، معرفی انواع روشهای سرمایه گذاری و … بپردازیم.

شرایط و قوانین اخذ ویزا

جهت سرمایه گذاری در نیوزلند و اخذ اقامت نیوزلند باید از یکسری شرایط و قوانین برخوردار باشید. ابتدا به مدت 1 سال فرصت دارید کسب و کار خود را در نیوزلند راه اندازی کنید و در این کشور سرمایه گذاری کنید. شما باید ایده و طرح جذاب و خوبی جهت سرمایه گذاری در نیوزلند داشته باشید.

کسب و کار جدید شما باید باعث پیشرفت اقتصاد نیوزلند شود. شما باید از کسب و کار جدیدتان سود و درآمد خوبی را دریافت کنید. بعد از گذشت 3 سال میتوانید اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید. پس از گذشت 5 سال می توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت دائم نیوزلند روش سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری است. شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. بهتر است بدانید با تمامی روشهای سرمایه گذاری نمی توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. جهت سرمایه گذاری در نیوزلند باید از شرایط مالی خوبی برخوردار باشید.

مدارک مورد نیاز

جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری نیوزلند باید مدارک لازم جهت اخذ ویزا را جمع آوری کنید. باید این مدارک را ترجمه کنید و به سفارت نیوزلند تحویل دهید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا عبارتند از:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • پاسپورت معتبر
  • سند ازدواج( در صورت متاهل بودن)
  • گواهی و مدارک مالی(جهت اثبات داشتن تمکن مالی)
  • مجوز جهت شروع کسب و کار 
  • رزومه و سابقه کاری
  • دو عدد عکس پرسنلی
  • فرم درخواست اقامت موقت
  • بیمه درمانی سفر
  • فیش حقوقی و قرارداد کاری(در صورت داشتن کار در ایران)
  • رسید و گردش حساب بانکی(جهت اثبات داشتن سرمایه کافی)
  • گواهی ثبت شرکت
  • قرارداد خرید ملک
  • مدرک زبان
  •  رسید پرداخت هزینه های ویزا

مزایای ویزای سرمایه گذاری

شما با سرمایه گذاری و اخذ اقامت در نیوزلند از امکانات و مزیت های فراوانی برخوردار می شوید. کشور نیوزلند دارای اقتصاد پیشرفته و قدرتمندی است. همچنین کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالاست.

سایر مزایای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • دارای پتانسیل بالا
  • اقتصاد پیشرفته و پویا
  • نرخ بیکاری پایین
  • نرخ مالیات پایین
  • تولید ناخالصی بالا
  • رفاه اجتماعی بالا
  • خدمات درمانی با کیفیت
  • نرخ فساد بسیار پایین
  • اخذ اقامت دائم و پاسپورت نیوزلند
  • جزو بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

معایب ویزای سرمایه گذاری

همانطور که ویزای سرمایه گذاری نیوزلند از مزیت های فراوانی برخوردار است اما سرمایه گذاری در یک کشور دیگر دارای یکسری معایب هم می باشد. در حالت کلی مزایای سرمایه گذاری در این کشور بیشتر از معایب آن است. به معایب سرمایه گذاری در نیوزلند میتوان به کمبود نیروی کار، متکی بودن اقتصاد نیوزلند به سرمایه گذاران، آگاهی نداشتن سرمایه گذاران از روشهای سرمایه گذاری اشاره نمود. 

انواع روش های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در نیوزلند از انواع مختلفی تشکیل شده است. روش های مختلف سرمایه گذاری در نیوزلند شامل ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه و…  میباشد. هر یک از این روش ها دارای شرایط و قوانین خاصی است. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها خواهیم کرد.

ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از روشهای سرمایه گذاری در نیوزلند میباشد. شما جهت ثبت شرکت در نیوزلند باید ایده و طرح جذابی داشته باشید. باید پلن و ایده خود را به کشور نیوزلند ارائه دهید تا مورد تایید آنها قرار گیرد.

ابتدا شما در نیوزلند اقامت موقت اخذ میکنید. در صورت تایید طرحتان به مدت 1 سال فرصت دارید تا شرکت و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. جالب است بدانید ثبت شرکت در نیوزلند به 2 صورت زیر انجام پذیر است. 

  1. در روش اول(سرمایه گذاری نوع اول) باید بابت ثبت شرکت مبلغ 3/000/000 دلار بپردازید. بهتر است بدانید در این روش باید به مدت 4 سال تمامی سودهای دریافتی از طریق شرکت در حساب شرکت بماند. در صورت سود دریافتی بالا میتوانید اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید. شما در طول این مدت باید در کشور نیوزلند سکونت داشته باشید.
  2. در روش دوم(سرمایه گذاری نوع دوم) شما باید مبلغ 10/000/000 دلار در حساب شرکتتان به مدت 3 سال نگه دارید. در مدت 3 سال در صورتی که شرکت شما باعث پیشرفت اقتصاد نیوزلند و سوددهی شود میتوانید اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید. 

 خرید ملک

یکی دیگر از روشهای سرمایه گذاری در نیوزلند خرید ملک میباشد. بهتر است بدانید هزینه ملک در کشور نیوزلند با توجه به شهر، متراژ و … متفاوت میباشد. به طور کلی جهت خرید ملک در نیوزلند باید حداقل 1/000/000 دلار سرمایه داشته باشید.

این روش جزو روشهایی است که با سرمایه گذاری میتوانید سود های زیادی را دریافت کنید. البته لازم به ذکر است بدانید با خرید ملک در نیوزلند، موفق به اخذ اقامت دائم نمی شوید.

بیشتر بخوانید: مهاجرت و اقامت با خرید ملک، بهترین و ارزان ترین کشورها

کارآفرینی

یکی دیگر از روشهای سرمایه گذاری در نیوزلند کارآفرینی میباشد. کارآفرینی در نیوزلند همان روش سرمایه گذاری 100/000 دلاری است به این معنا که جهت سرمایه گذاری در این روش به مبلغ 100/000 دلار نیاز دارید. شما جهت سرمایه گذاری در این روش باید امتیاز کافی از سیستم امتیاز بندی کسب کنید.

با سرمایه گذاری در این روش از امکانات خوبی مانند اخذ اقامت دائم، امکان کار و … بهره مند می شوید. در صورت کسب امتیاز لازم، ابتدا اقامت 1 ساله دریافت می کنید.

شما باید طرحی جهت بیزینس خود به دولت نیوزلند ارائه دهید. به مدت 1 سال فرصت دارید تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در صورتی که کسب و کار شما باعث پیشرفت در اقتصاد نیوزلند شود بعد از گذشت 3 سال می توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

خرید اوراق قرضه

خرید اوراق قرضه یکی از روشهای سرمایه گذاری در نیوزلند است. اگر شما قصد سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه را دارید باید زمانی که اوراق قرضه از سوی دولت نیوزلند ارائه شد و زمانی که بانک ها این اوراق را تایید کردند میتوانید اوراق قرضه را از ارگانها خریداری کنید.

بهتر است بدانید قیمت هر اوراق قرضه در ینوزلند 100 دلار است. شما در صورتی که به اندازه 5/000/000 دلار اوراق قرضه نیوزلند خریداری کنید میتوانید اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کشور نیوزلند

سخن پایانی مجله مهاجرت

با توجه به مطالب بالا نتیجه میگیریم که یکی از روشهای مهاجرت اخذ ویزای سرمایه گذاری نیوزلند میباشد. سرمایه گذاری در نیوزلند از روشهای مختلفی تشکیل شده و با توجه به شرایطتان میتوانید از طریق یکی از این روشها جهت سرمایه گذاری اقدام نمائید. به طور کلی بعد از گذشت 3 سال موفق به اخذ اقامت دائم و بعد از گذشت 5 سال موفق به اخذ پاسپورت نیوزلند می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا